1403-01-24 14:33
157
0
89529
مخلان نظم عمومی نقره داغ می‌شوند؛

دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بندرگز

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل ایجاد نزاع و درگیری و تخریب صندلی‌های سالن ورزشی بندرگز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از پایگاه خبری پلیس، «مهدی مهدوی‌نیا» اظهار کرد: شب گذشته به دنبال نزاع و درگیری و بر هم زدن نظم عمومی در سالن ورزشی صدرا بندرگز توسط چند نفر، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز بیان کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تعدادی از تماشاگرنماها به جدول بازی‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان به عوامل برگزاری اعتراض و اقدام به تخریب تعدادی از صندلی‌ها کرده و به تذکرات ماموران انتظامی بی‌توجهی کردند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی، حضور مقتدرانه ماموران انتظامی و هماهنگی قضایی، ۱۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری و تخریب صندلی‌های سالن ورزشی دستگیر شدند.

مهدوی‌نیا با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تجهیزات سالن‌های ورزشی جزء اموال عمومی است که همه شهروندان حق استفاده از آن را دارند و هیچکس نباید این تصور را داشته باشد می‌تواند به هر بهانه‌ای کوچکترین آسیب عمدی به آن بزند.

وی گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کنند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.